Sunday 21 December 2008

Για τα 2 χρόνια του musictraveler δίνω το live cd ("Live at Shea Stadium") των Clash που το έχω διπλό

OK. Μόνο για τους εν Ελλάδι (μη μας πάνε και ο κούκος αϊδόνι τα ταχυδρομικά...). Στείλτε comment, email ή ταχυδρομικό περιστέρι απαντώντας στην εξής ερώτηση (τα χρόνια σας πολλά για τα δύο κεράκια αυτού του blog επίσης δεκτά). Με πόσα αυγά κάνεις ομελέτα έναν ΜΑΤατζή; Όλες οι απαντήσεις θα θεωρηθούν σωστές. Απαντήσεις δεκτές μέχρι 31/12, 23.59. Η σωστή απάντηση είναι κατατεθειμένη στο συμβολαιογραφικό γραφείο της συμβολαιογράφου που συνέταξε τα συμβόλαια για τη Μονή Βατοπεδίου. Η κλήρωση, αφού ζεσταθούν και χρωματιστούν τα μπαλάκια θα πραγματοποιηθεί στο σπίτι μου, παρουσία της παραπάνω. Ο νικητής θα ειδοποιηθεί με comment σ'αυτό το post την 1/1/09.
Υ.Γ. το cd (προφανώς) δεν είναι copy

4 comments:

  1. Χρόνια πολλά και για το blog αλλά και για τις γιορτές.
    Τώρα για την ομελέτα, δεν ξέρω, εμένα μου αρέσει να είναι χορταστική... άρα καμμιά 12αδα αυγά χρειάζονται μάλλον.

    ReplyDelete
  2. Χρόνια πολλά και από μένα για τα 2 χρόνια του blog! Εγώ λόγω του ότι ο ματατζής μου κάθεται λίγο βαρύς στο στομάχι (πρέπει να φταίνε όλες αυτές οι ασπίδες και τα προστατευτικά πιστεύω) θα ήθελα η γεύση των αυγών να υπερισχύει, οπότε όσα περισσότερα τόσο καλύτερα!
    Καλή Χρονιά!!

    ReplyDelete
  3. Τι κατακλυσμιαία συμμετοχή ήταν αυτή; Δύο (2) αναγνώστες μπήκαν στον κόπο να πουν χρόνια πολλά. Ευχαριστώ βρε. Οι υπόλοιποι έστειλαν μάλλον τα χρόνια τους πολλά με ταχυδρομικά περιστέρια τα οποία χάθηκαν στο δρόμο. Αυτό ήταν. Το είχα ξαναπεί, αλλά συτή τη φορά είναι οριστικό. Κομμένα τα ελλινικά posts. Τουλάχιστον στα uploads βλέπω τη συμμετοχή μέσω των κατεβασμάτων (αλλά και μέσω σχολίων φαίνεται ποια άρεσαν περισσότερ).
    Πάντως, όλα τα πράγματα έχουν και τη θετική τους πλευρά. Δεν κουράστηκα πολύ για να κάνω την κλήρωση. Η οποία έβγαλε... Isim (sorry trumpet, θα επανορθώσω κάπως). Isim, στείλε μου με email (music.traveler@hotmail.com) τη διεύθυνση στην οποία θέλεις να σου στείλω το cd. Θα σου το στείλω την επόμενη εργάσιμη από την οποία θα λάβω το email σου. Στείλε σε παρακαλώ comment όταν το λάβεις.
    Ευχαριστώ για τα χρόνια πολλά.
    Ξέρετε τι θυμήθηκα με όλα αυτά. Κάποια χρόνια παλαιότερα, όταν η Δαμανάκη ήταν αρχηγός του ΣΥΝ και πάλευε μεταξύ φροράς και αφθαρσίας, ο Μητσικώστας όταν έκανε τη Δαμανάκη να απευθύνεται στους ψηφοφόρους του ΣΥΝ, απευθυνόταν ονομαστικά στον εξής έναν ψηφορόρ, Θανάση.

    ReplyDelete
  4. Μου ήρθε η ειδοποίηση και θα πάω αύριο να το παραλάβω από το ταχυδρομείο. Ευχαριστώ πολύ..
    Να είσαι καλά

    ReplyDelete