Sunday 30 September 2007

Ραδιόφωνο και πάλι

Μάγκες εδώ σας έχω! Κάνοντας ραδιοφωνικό ζάπινγκ χτες στο αμάξι, έπεσα στον 105,5 ("Στο Κόκκινο") κατά τις πέντε και κάτι. Ωραίο το τραγουδάκι, λέω κάτσε να δούμε τι είναι. Και ακούω τη φωνή του Δασκαλόπουλου! Α ρε Χρήστο μας έλειψες. Καλό το ιντερνετικό ραδιόφωνο ως εναλλακτικό μέσο (vinylmicrostore) αλλά το "πραγματικό" έχει άλλη γλύκα. Επιτέλους τα απογεύματα του Σαββατοκύριακού μου αποκτούν νόημα. Σήμερα (πάλι στο αμάξι ήμουν) έπαιξε (μεταξύ άλλων) Battles, Sons and Daughters, Archie Bronson Outfit, Horrors... Τα μπάσα στο τέρμα, τα ηχεία στα όριά τους. Και μετά με μπρίζωσε με Forest, Sandy Denny, Shirley Collins. Αυτό είναι... Σε όλους τους τυχάρπαστους Rawk FM, Captain Jerk, Pink FM με το φρικαλέο playlist σας που αρέσκεστε να ονομάζετε rock, ακούστε εδώ μπας και μάθετε δυο-τρία πράγματα. Και κάτι άλλο. Έχετε καταλάβει ποιους έχει πλέον ο 105,5; Δασκαλόπουλο, Μήνα, Φράγκο, Τζανακάκη, Τσάβαλο, Τριανταφυλλίδη. Μετά από κάποια χρόνια που στο ραδιόφωνο τακτικά άκουγα μόνο Πετρίδη, μου φαίνεται ότι επιτέλους η βελόνα μου θα ξανακολλήσει σε κάποιο σταθμό. Ίσως είναι ιεροσυλία, ίσως ο ενθουσιασμός μου αλλά όλα αυτά δεν σας φαίνεται ότι έχουν μία μυρωδιά Ρόδον FM;

Πρόγραμμα του 105,5.
Ακούστε εδώ.

No comments:

Post a Comment